نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

(پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۸۴):چه می شه کرد رفیق؟!.....قسمت!!!


اوووووووووووووووووووم!...................
خب راستشو بخواید هیچکسی فکر که هیچ!حتی خواب اش رو هم نمی دید که اینجوری بشه....
اما خب شد!....
بعضی چیزها درست مثل توی هندوونه غیر قابل پیش بینی هستند..یعنی هیچ عقل کل و پروفسوره هفت خطی نمی تونه به شما قول صد در صد بده که هندوونه تون چه جوری از اب در می اد...
قرمزه ابدار...یا سفیده بدمزه...!
دانشگاه هم دقیقا یک همچین چیزیه!
هیچ می دونید که من دانشجو شدم؟...
بعله!با اجازه تون من الان واسه خودم یه نیم چه دانشجوی سیب زمینی می باشم!
تعجب کردین نه؟!حتما با خودتون می گید چطور اخه؟!مگه می شه؟ اینکه تا دیروز اه و واویلا اش به گوش اسمون هفتم هم می رسید که ای ملت من دانشجو نشدم و بدبخت شدم
اما خب...شد دیگه!اونم به طرز غیر قابل باوری...
و اما جریان از این قرار بود که....
(یه روز از روز های بهاری که من اروای عمه خانم جانم غرق در مطالعه ی دروس اب دوغ خیاری پیش دانشگاهی  و اجرای برنامه ریزی من دراوردی خود و استفاده ی نه چندان هم بهینه از چند ماه باقی مانده به کنکور بودم...که دوستی با من تماسی تلفنی گرفت من باب فرم جدیدی که به دستش رسیده بود!این فرم؛فرم ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی و رشته های موجود در این دانشگاه ها وشرایط موجود در ان بود! منم از انجایی که گلاب به همه جاتون از اونجای!دماغ فیل افتاده بودم و اون زمان ها توهم داشتم که بی برو برگرد رتبه زیر ۱۰۰ دانشگاه تهران می باشم(در مکالمه ی روز مره به این مساله گنده گوزی گفته می شود(پوزش از حضار گرام!!!)
عوض تشکر و قربانت روم مقدار متنابعی فحش را کشیدم به دوستم که تو خجالت نمی کشی منو مسخره می کنی مسخره؟!چه طور جرات می کنی به من همچین پیشنهاد بی شرمانه و چه بسا بی ناموسی!!!؟ رو بدی؟! من عمرا برم اون دانشگاه ازاد در پیت یا علمی کاربردی پولکی! اون دوست محترم بیچاره هم به ناچار عذر خواهی کرد...
و در پایان هنگام خداحافظی در کمال پرویی( و خیر خواهی)قید کرد که برای من هم فرم تهیه کرده و ان را تکمیل و خواهد فرستاد چرا که عقل من نمی رسد!
منم گفتم:هه! تو بفرست! کیه که بره!(ادم باید خیلی ضایع باشه که این ها رو بنویسه!)
گذشت و گذشت و گذشت....کنور اومد و رفت...
جواب های سراسری و ازاد هم همین طور.....و من تو هیچ اسکل ابادی ؛ اب پاشی دریا یا گرد گیری کامپیوتر هم قبول نشدم چه برسه به حقوق..(یه چیز هایی میگید ها...)...
از همه جا رونده و مونده در حالت دپ به سر می بردم که باز دوباره همون دوست گرام؛فرشته وار باهام تماس گرفت و خبر قبولی ام رو در دانشگا هی که خودش فرم اش رو پست کرده بود؛ رو داد!
تقریبا پشت گوشی ملق زدم! خب شما هم اگر در موقعیت من بودید حتما همین کار رو می کردید...
البته بعدش دوباره دمغ شدم چرا که فکر می کردم که حق من بیشتر از این هاست...چندین روز در کلافگی ؛مردد به سر می بردم تا اینکه سر انجام بعد از مشورت های طولانی با دوستان و اشنایان!!! به این نتیجه رسیدم که ثبت نام کنم...البته به شرط اینکه در کنارش برای سال دیگه و شرکت در کنکور سراسری و ازاد تلاش کنم!...
راستش الان خیلی خوشحالم که این کار رو کردم...فکر اینکه یه سال دیگه تو خونه زندانی شم دیوونم می کنه....می دونم که اگر بخوام هم میتونم اینو بخونم و هم برای سال دیگه اماده شم
ووووووای حالا بذارید از رشته ای که قبول شدم بگم...
رشتم مدیریت جهانگردی یه!
شاید در وهله ی اول به گوش نامانوس بیاد اما اونطور که تحقیق کردم حقیقاتا رشته ی جذاب و پر تنوعی یه.....دانشگاهمون هم که دیگه وای.....بغل بغله هتل اوین قرار داره...
اونقد جای قشنگیه که اندازه نداره...داخل خود محوطه ی هتل...تو یه منطقه ی سر سبز و با صفا ست مخصوصا برای من که بیماریه عشق علف خواری حاد دارم(بقول معروف سوتی؛صفا منگوله!)...بچه هاشم تا اونجا که چند تایی شون رو دیدم رررررررررردیفه ردیف می باشند نافررررررم!جالب این جاست که این رشته تا امسال تو ایران کارشناسی نداشته اما قراره که امسال براش بذارند و این هم مایه ی بسی امید واریه!
کلاس هامون هم از هفته ی دوم مهر شروع می شه....تقریبا ۱۲ واحد به انتخاب دانشگاه بهم دادن....عنوان های درسی هم تا حدودی متنوع و بامزه ان(شناخت صنعت جهانگردی؛بیمه و کمک های اولیه؛شناخت جغرافیای جهان گردی؛زبان فرانسه و غیره...)
نمی دونم...وقتی می گن یا نصیب و یا قسمت احتمالا همینه...
کی فکر می کرد که نیلو خانوم توت فرنگی؛کاندید رشته حقوق سابق...این روز ها تو تب و تاب جهانگردی باشه وگوشه به گوشه ی هتل اوین رو متر کنه...گرچه! من باز می خونم! واسه سال دیگه...واسه حقوق..واسه اونی که بهش قول دادم...
حقیقت اش قصد داشتم یه مطلب دیگه با شیوه ی نوشتن خودم اپ کنم...اما منصرف شدم...چه دلیلی داره با اعصاب مردم بیچاره بازی کنم؟!...شاید دفعه بعد..

نظرات 59 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ http://meslemaryam.blogfa.com

واااااااااااااای نیلوفر تو نمی دونی چقدر این رشته خووووووووبه! الان ازشدت هیجان زدگی نمی دونم چی کار کنم! بپرم هوا یا بپرم پایین! :)
من موقع انتخاب رشته کلی از این تعریف شنیدم. یه نفر بود می گفت هر ترم ۶۰۰ تا سفر و این ور اون ور می برن برا شناخت موقعیت های جهانگردی مناطق :) وااااای تازه می گفت خیلی هم باکلاسه می تونی با کلی توریست خوشگل و خوش تیپ خارجکی تریپ بریزی! جان مریم آویزونشون بشین هی ببرنتون ددر! یه سوت بزنی منو بروبچ هم سریع با یه ساک کوچولو موچولو دم اتوبوستونیم :))))
تازه آدمای دانشگاه علمی کاربردی بیشترشون بچه مایه دارای خیلی خیلی با شخصیتند!!!! نه مثل دانشگاه سراسری ما ضایع!
بابا من خیلی برات خوشحالم! تازه می گم این رشته از حقوقم بهتره! ولی خب هر جور که صلاح می دونی :)
امیدوارم که خیلی موفق باشی... نیلوفر خودمی :)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://anonymous.blogsky.com

چه بیکاری هستی تو !!!! ساعت ۴ صبح وبلاگ آپ می کنی ؟ ؛ شبا که ما می خوابیم نیلو تا صبح بیداره ما خواب خوب می بینیم اون دنبال .........!!!

روزنه امید پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:24 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نیلو جونم مبارکه، به سلامتی.
نیلو جونم خیلی خیلی تبریک می گم. خیلی رشته خوبیه... آینده داره...
امیدوارم موفق شی.
خیلی خوشحال شدم.
از این جا هم به مریم بگم هر وقت خواست بیاد با شماها منم ببره... شنیدی مریمی؟؟!!!!
شاد باشی عزیزم

سارا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

من می دونم... من بلتم (به فتح کلیه حروف !) !!! دیرینگ دیرینگ ! هوارتا خوفه... وااااای نیلو اگه بدونی چه رشته هیجان انگیزیه... منم می خوام... (با بغض...)
ولی به خدا راست می گم... اینقده با حاله این رشته... شونصد تا زبون یاد می گیری... هتل اوین که سهله... شونصد جای دنیا رو متر می کنی خفن... گیگیلی گیگیل...! آشنا دار شدیم ! می گم تو قسمت خدمات و حمل و نقل یه جایی رزرو کن برامون ;)
ولی حالا حرفای مامان بزرگی: چون من صد سالمه !‌ برای بقیه زندگیت می گم... اون راهی رو که توش قدم می ذاری دوست بگیر... عاشق باش... و بقیه حرفا، بقیه دنیا رو هم بریز دور... عاشق باشی پر می کشی و دو دل باشی جا می مونی... بابا این رشته هم که خود باند فرودگاهه !!! بزن بریم !‌(من تو چمدونم !)
:))))))))
خلاصه اینکه: خیلی مبارکه... دست راستتون دو دستی رو سر ما !!!
همیشه شاد باشی شیطونک !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ

بعضی ها از بچه گی شانس داشتن ما واسهء تینکه تا شابدولعظیم بریم بریم باید با شونص تا ان جی او کوفت و زهمار هماهنگ کنیم بعد طرف میزنه مدیریت جهانگردی در میاد که هر روز با بچه هاشون برن یه طرف .
رشته ات خیلی صفاست بخصوص احتمالا پر از تیکه های توووووپه ( البته روم به دیوار ) .
اگه یه روز تو یکی از تورات دیدی کوله ات سنگینه اصلا خودتو ناراحت نکنا به من بگو من موسسهء حمل و نقل دارم میام برات هر جا که بگی میبرم .
اگه یه روزم خیلی با معرفت شدی ما رو هم تو برنامه هات دعوت کن خیلی بچهء باحالیم ( همهء دوستام میگن ) .
من همیشه می گفتم که نمی شه هم تو دانشگاه خوندو هم واسه کنکور آماده شد ولی ۲ تا از بچه های خودمون این کارو کردن ( من هنوزم می گم نمی شه آخه حرفه مرد یکه ) .
منتظرتم باهام تماس بگیری واسه حمل کوله یافوران معرفت .

یاشار پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

کامنت بالا ماله منه عوضه اون یکی که تو پست قبلت گذاشتم اسم خالی بود این پر بی اسمه .

چشم تو چشم پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

اولندش که ما بیشتر بلدیم بخونیم تا اینکه نظر بدیم ! .. واسه همین بود که شووما ما رو زیارت نمی کردی !
دومندشم که مبارک باشه و اینا ! ولی به شرطی که شیرینی بدی ! وگرنه آه من میگیرت و همه ی ترم ها رو تا آخر در نهضت مشروطه به سر می بری .. D:
سومندش که یه روز منو ببر دانشگاهتون .. تو رو خدا ! .. من انقدر از این رشته ها دوست دارم که نگو ...
همین !
بوس !

قلب شکسته جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ http://namehayesargoshade.persianblog.com

سلام سلامممممممممممممممم..... نیلوفرنگی جونم. خیلی خوشحالممممممممممممممم انگار خودمو دانشگاه قبول کردن.............. باورت نمیشهههههههههههه. تبریک تبریک تبریک............. نیلو جونم .... چه رشتهء خوبی قبول شدی........... خیلی عالیه.......... تبریک میگم دختر.... ببین چقدر خدا جونمون مهربونه........ می بینی نیلو فرنگی.... دیدی خوشگل خانومی......... خیلی خوشحالم.... این تبریکو از من داشته باش تا بعد بیایم شیرینی بخوریم..... البته من فقط ۲-۳ تا می خورم که به بقیه ام برسه.......... :)

هادی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.oloomtafrihat.blogfa.com

به رفتن ادامه بده، بخت ناگهان از راه می رسه ،درست
زمانی که انتظارش رو نداری، من تابه حال نشنیدم کسی
نشسته باشه و ناگهان به چیزی بر بخوره. هشتاد درصد
موفقیت فقط معلوم شدن راه هست نا امید نشو، اغلب
آخرین کلید است که در رو باز میکنه.
درسته که آپ نکردم ولی خوشحال میشم نظرتو بدی

حمیدرضا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

لبخند من علامت خوشحالی من است ! بقیه اشو جای دیگه بهت می کم : دینگ !

نیلوفر جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ق.ظ http://khodam!

وای وای وای! که چه نازین شما! جیگمل همه تون! بابا روحیه ها! بابا امید واریا! بابا لا مصبا!نمردم که اینجوری منو به زندگی امید وار می کنید!دومستو دارم هوارتا!ادم ۱۲۰۴۱۲۴۵۲۰ تا دشمن داشته باشه! بغلش چند تا دوسته مهلبون مثل شما!

کریم (ونوس) جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.venus.blogfa.com

سلام نیلوفر خانم
وبلاگ زیبایی دارین...به مام سر بزنین
خوشحال میشم
راستی تو دانشگاه و درس و مشقم مثل وبلاگتون موفق باشین

قلب شکسته جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ب.ظ http://namehayesargoshade.persianblog.com

رسلام راستی............... یه چیزی یادم رفت بگم.........:~~~~~~~~~~~~~~~~~ منم بببرین...... ب می دونم نیلو سرش شلوغه..... فقط به مریم سفارش کننید منم خبر کنه...... باشه؟ قول میدم شلوخ نکنم..... باشه... اصلا میرم زیر صندلی میشینم که جا کم نیاد تو اتوبوستون.... باشه.... فقط یه سوت بلبلی کوشولو بزنید اومدم....... فقط خواهشا چهاراه بعدیه مریم اینا باشه....... خبرم کنیدا.........................بازم تبریک میگم.....

لیموی صورتی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

۱- انقدر از دستت ناراحت و شاکیم که دلم میخواد یه جججججججججججججججججججججججججججججججیغ به همین کلفتی بکشم...! ۵ روزه من آپم نه خبری ازت هست نه خبر آپ شدنتو میدی...دختر مگه من علم غیب دارم ؟!! مثه اینایی کهساعت ۱۰ میان عروسی فقط شام میخورن میرن منم باید نه نفر ۱۳ هم که نفر ۱۴ هم باشم؟!!!واقعا که!

۲-آخ جووووووووووووووووونم!!!
نیلو خانوم دانشجو! ولی خوب میدونی....میدونم خودخواهیه ولی...این طوری کمتر اینجاها پیدات میشه....

۳-منم رشتمو تغیر دادم!! از بازرگانی پریدم fashion design یا همون طراح لباس خودمون..چطوره؟!!

۴-رشتت حرف نداره...یه وقت نزنه به سرت ولش کنیا..!!

نیما شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:53 ق.ظ http://deadwords.blogfa.com

اولا: آدم شاکیه که با دستاش رو میز ضرب گرفته.
دوما؛ تبریک میگم که به هر حال دانشجویی (حالا من عقده ی دکترا دارم یا تو عقده ی دانشجویی؟!!!!)...ولی نیلو...من بر عکس بالاییا الکی تعریف نمیکنم...شاید بتونی رو حساب دختر بودن موفق شی...شونصد تا سفر و این حرفا هم که دیگه خودت میدونی.فکر نمیکنم از این خبرا باشه...یه بار دیگه هم بهت گفتم...دیگه نمیگم.برو درس میخوان برای سال آینده ت...شاید که شانس تو بیفتد دنبال آینده ت! (از خواجه نیمای تهرانی!)
راستی که تو که خودت این همه از دست دانشگاه آزاد شکاری چرا الکی به من میگی همینجا بخون؟!! ولی حالا به عنوان سورپرایز (چه از خود راضی!) باید عرض شود که رفتیم اهواز مدرک دولتی بگیریم اونم شهید چمرانش به غلط کردن افتادیم و برگشتیم...غیر قابل تحمل! هم هواش هم فرهنگ مردمش هم هم چیش...و نهایتا؛ باید دامپزشکی همین دانشگاه آزاد در پیتو در کرج بخونیم...(دندون)
به نازنین لیمو: تو که خودت یه ماه نبودی بابا!!!حالا شاکی هم هست!! ( قهقهه)
همین دیگه...

سعید خان شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.yashilgez.blogsky.com

سلام امید وارم حال شما خوب باشه وبلاگ قشنگیه موفق باشی .به منم سر بزن خوشحال میشم

یاشار شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

بابا با تربیت ------ بابا درس خون ------------ بابا با مرامه پولکی
خودمونیما ناراحت که می شی خیلی حرفای بدی می زنی شد ۲ تا طلبت حالا ببین یا جبران می کنم یا عقده ای می شم .
ای دی مسجرم هم تو وبلاگم هست همون جای میلم فعلا .
باشه من دنباله مادیات نیستم رو پیشنهادت فکر می کنم ولی یه چیزی تو توری که تو بندازی چیزی که به درد من بخوره هم مگه پیدا میشه ؟

گیلاس شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://http:/

سلامممممممممم.وای ماچ ماچ....مبارکه...اجی دانشجوی خودم...(گریه) ....اخه ذوق کردم.....وای (اخم) حالا دیگه میای واسه من کامنت میگذاری به روی خودتم نمی یاری که بگی اپ کردم....من مثلا فامیلم ...باید اولین نفر باشم.... اما به هر حال چه رشته خوبی قبول شدی...پر از تنوع و ابو رنگ....ایول....دیدی بهت گفتم خدا نمی گذاره همیشه غصه بخوریم...دمت گرم خدا جونم ....خوشحال شدم خیلی خیلی زیاد...

MieL-A§ALi(عسلی ) شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://mielasali.persianblog.com/

BazaM messLe HaMisHe Ghashang MiNevissi
GHaLeBe JaDid HaM MoBaraK
GHabooL SHoDaNeTaM TabriK MiGaM IsHaLa Ke HaMisHe moVaFagh bashi Be Harchi Ke Doosst Dari BeRessi
AReZoo mande AReZooHaT BiMaReFaT TariN DossTe TO HaNi (;

کریم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

نیلوفر جون خوشحال شدم که ...... راستی دیگه به کلبه ما راهت نمی افتدد

امیر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ http://khate-kaj.blogsky.com

سلام
وبلاگت جالبه به سه دلیل
۱--۳:۵۳ دقیقه آپ شده. یکی دیرتر از من می خوابه
۲--مطلبت خیلی طولانیه
۳--کامنتهایی هم که برات می ذارن طولانی هستش
البته هیچ یک از اینا بد نیستا
بلکه می تونه خوب هم باشه

پدرام یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ق.ظ

غش غش خنده سر بده غم دلها رو پر بده.....مبارک باشه

آتنا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ق.ظ http://4tish.blogsky.com

بابا چه خبره اینجا !!! نیلو ۲-۳ تا از این دوستای جینگیلتو غرض بده ماهم امیدوار شیم :(( چقدر نازن :ی تبریک میگم گلکم ... امیدوارم که موفق باشی :x اما مگه تو فردا کلاس نداری؟‌:o پاشو بگیر بخواب دیگه بچه :O ساعت ۰۳:۳۵ :O روووو رو بروم :ی خیلی خوشحالم گلم ... خیلی ...

بچه مخفی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ق.ظ

هووووووووووممم..خیلی جالب بود! تقریبا تمام پست هاتون رو خوندم! هم غم انگیز ناک هاش جالب بودن و هم طرز نوشتار این یکی که شادانگیز ناک بود:)

ستاره یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ http://kolbe-roya.blogsky.com

عزیزکم گلکم خیلی بدی من فقط ۳۰۰۰۰ میلیارد پوله تلفن دادم و تو رو اوووووووووووووووووووونهمه راهنمایی و مساعدت و پشتیبانی و تقویت روحیه و آسپرین و اینها بودم اونوقت توی نیلوفر آجی شیرین من اصلا توجهی به عرایضم ننمودی و من را شریک خود ندانستی وااااااااااااااااااااااااای چه مصیبتی آخه بابا ستاره ای گفتن آپی گفتن آجی جونی گفتن وای مگه من دستم به پات نرسه چه ربطی داشت هیچی بابا .فعلا راستی هر چند تلفنن عرضیدم ولی بازم می عرضم تبریک خانم تبریک .

مسافر یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.jademarefat.blogsky.com

سلام و صد تبریک ....
دیدی پایان شب سیه سپید است ....
ای ول ... دم خدا گرم ...
خیلی خوشحالم که نیلو نازم بازم میخنده :)
خدایا شکرت

عمو هندونه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

؛ ... ؛ ( خوبه ؟ راضیی ؟ ‌:))‌)

نیما دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.deadwords.blogfa.com/

بابا نیلو من کی زدم تو کرک و پرت؟!!
یک نظر برادرانه بود فقط.
عقلمم به هیچ وجه من الوجوه سر جاش نیومده! میخوام باهاش نیمرو درست کنم...((:

سکوت شکسته دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.broken-silence.blogfa.com/

سلام
خوبییییییییییی
دلم واست تنگ شده بودا
تبریک میگم
ایشالا موفق باشی
رشته خیلی خوبیه :-*

صبا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.joojoonaz.persianblog.com

سلام نیلوفر جونم...خوبی؟...بهت تبریک میگم..واقعا خوشحالم که تو هم خانوم دانشجو شدی....رشتت هم خیلی با حاله..تعریفشو زیاد شنیدم ...احتمالا سفر خارج از کشور هم داشته باشین(چشمک)...خوش باشی اجی..بای بای

حمیدرضا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:26 ب.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

بابا تو دیگه خیلی چیزیااااااا
عجب فیلمی هستی ! دهه ! به رو خودش هم نمیاره ... :دی

lonely //ohse دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://zemestaaan.persianblog.com

عجب . ولی هرچی باشه مث ما دانشجو سراسری که نیستی ... شوخی کردم به دل نگیر .... بابا شوخیدم نزن ... ما الان هردو دانشجوییم باید از هم حمایت کنیم . آخ نزن ...

طناز دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

Mobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :d/ aSiSam

مهدی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام. خوشحالم که قبول شدید.. بهتره همینو برید
و امیدوارم در زندگی و در لحظه لحظش قبول بشید.
موفق و سلامت باشید

یاشار سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

می خوام بگم نیلو جان به روز کن ولی می ترسم می ترسم بازم هر چی این چند وقته تودلت جمع شده بهم بگی ولی نه می گم : نیلو جان لطفا وبلاگت رو به روز کن .

احسان سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 ب.ظ http://ahwazsun.persianblog.com

سلام . وبلاگ قشنگی دارید و امید وارم موفق باشید . نظرت با تبادل لوگو چیه ؟ خدانگهدار

علی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ http://eshgh-b-eshgh.blogfa.com

عزیزم سلام
واقا به این همه پشت کارو سلیقت تبریک میگم
پیداست واقا واسه داشتن چنین وب لاگ زیبایی زحمت کشیدی
امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه
موفق باشی

مهتاب چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.shabe-sard.blogsky.com

سلام عزیزم. خیلی خوشحالم که قبول شدی . رشته خو بی باید باشه . اما همین اول تصمیمت رو بگیر . ببخش عزیزم یه مدت نتونستم بیام خونت. موفق باشی گلم .

ستاره چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://kolbe-roya.blogsky.com

نیلوفر می کشمت اون همراهه صاحب دانشگاه قبول شدتو از زیر اون بالش بکش بیرون خاله خرسه دانشجو و ایییییییییییینهمه خواب خجالت بکش تلفنامو جواب بده لااقل دیپورتم کن وای به حالت نیلوفر . ببین حمید رضا وبلاگش باز نمی شه حمید وبلاگه من که نمی یا لااقل اینجا اگه اومدی اینو بخون که بعدا شاکی نشی ههههههههههههههههههههههه.دهه بچه پرروها

قاصدک چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:57 ب.ظ http://payizan.blosky.com

سلام عزیزم
تبریک می گم امیدوارم موفق باشی
فدات

حمیدرضا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ب.ظ http://nimnegah.mihanblog.com

مسخره ! کی گفته من وبلاگ تو نمی یام !

ستاره چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ http://setareye.sharghi.mihanblog.com

سلاممممممممممممممممم
فدات ممنون که بهم سر زدی:*امیدوارم خوبه خوبه خوب باشی:*همیشه به یادت هستم... به یاد اون شبی که با هم دوست شدیم
یادته؟ تو کنفرانسه شهرام با هم آشنا شدیم....
خیلی خوش گذشت:*اگه می بینیش سلام برسون جیگرم:*

گیلاس پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.cherryy.persianblog.com

سلاممممممممم...خوبی ...دانشجو شدی کلاس میزاری ؟؟ کجای...دانشگاه رفتی ...محیطش چطوره...بیا یه اپ بکن ما مردیم یکم اطلاعات بده...تو نماینده ما تو این رشته ای مثلا ..قربونت...

فاطیما پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:04 ب.ظ http://abane60.blogfa.com

به به ...سلام....خوبی..تبریک....بابا ایول ...به قول دوستای عزیز...ماچ و بوسه و از این حرفها...خیلی خوشحال شدم که قبول شدی....
راستی نیلو جونم....من چند با راومدم اما تا برات کامنت رو ارسال می کردم قات میزد و برات نمیومد....فکر نکنی فراموشت کردم ها....راستی شیرینی قبولیت چی؟؟؟من شیرینی می خوام...چشمک...
فدای تو...تا بعد....

قلب شکسته پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ http://namehayesargoshade.persianblog.com

سلام نیلوفرنگی ....... :) می دونی چند وقته ننوشتی؟؟؟؟ نزدیک یه ماه داره میشه ها............... من هیچی..... من بمیرمم هیچی........ بقیه که گناه دارن.......... بیچاره ها چشم انتظارنا........... درسته دانشجو شدی...درسته سرت شلوخ شده......... اما... من چه گناهی کرده بیدم؟

لیموی صورتی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

نییییییییییییییییییییییییییییییییییلوووووووووووووووووووووووووو؟
۸ روز شد!

یاشار جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

ای بابا نیلوفر جان همین که اومدی به وبلاگ ما سر زدی کلی بوی توت فرنگی گرفت و ما رو کلی خوشحال کردی .

* سمیرا جووووووووووووووووون غمگین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ http://baaghali.blogsky.com

سلام چاقالوی کمر باریکه من
پشمالوی بو گندوووووووووووووووووی نازم چطوری تو؟
من آپم گلم
دوباره میام (رئیسم بالا سرمه نمیتونم زیاد ضر بزنم)
تبریک میگم دانش بجو شدی :دی
تورو چه به این کارا!!!
اگه اس ام اس بازه تیر هستی خواستی تلفنت رو برای ایمیل کن ( پی ام نه ها.. پی ام هام میپره -- ایمیل کن ) اگ خواستی
می خواییییییییییییییییمت
(((((((( پیکانه بنزین سووپر میریزی.. دستیش نمی خوابه!!!!))))
منتظرتم کاکلیه من

رامتین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.ramtin2004.blogfa.com

سلام
خوبید شما
یه سر به وبه من بزن
اگه خوشت اومد بگو یه تبادل لینک یا لوگویی با هم داشته باشیم
به همین سادگی
باشه
بای بای

فائزه شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.gorbebiamanobokhor.persianblog.com

سلام خانومی مبارکه! چه رشته ی باحالی! هر چی هست از حقوق که بهتره..خیلی باید خدا رو شکر کنی اتفاقایی که تو زنرگی برای آدما میفته معولآ بی حکمت نیست..موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد