نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

تولدت مبارک نیلوفرنگی.

وقت کفش جیر جیری هات گذشت بچه!دیگه نمی تونی کفشی پا کنی که موقع راه رفتن واست اهنگ بزنه و چراغ اش چشمک بزنه و نور افکنی کنه!وقت بستنی یخی خوردنت تو زل گرما وسط کوچه های قدیمی و دراز یوسف اباد و گل کوچیک و هفت سنگ و لی لی بازی کردنت با پسر های محل گذشت بچه!چرا مثل بلبل تو شب بهاری چهچه می زنی؟!وقت «عروسک قشنگ من مخمل پوشیده»گذشت بچه!دیگه کسی موقع برگشتن از سر کار برات تخم مرغ شانسی و پاستیل و اسمارتیز نمی خره!بزرگ شدی تموم شد رفت بچه!

بشین سر جات و عینهو میخ برو تو قلب دیوار و بشو یه تیکه اجر!اخه وقت عشق و عاشقی ات هم گذشت!بزرگ شدی تموم شد رفت بچه!تولدت مبارک!


شده تو اوج اسمون؛وسط پرواز؛خیال کنی داری روی اسفالت سفت خیابون قدم میزنی؟       شده رو موج خنک دریا سوار شده باشی و دلت مثل کویر داغ کنه و بسوزه؟                       شده تو اوج هیاهو و همهمه صدای سکوت رو بشنوی؟!                                                   شده میون یه گله ادم نشسته باشی و باز احساس بی کسی کنی؟شده؟...اره...حتمآ شده!

امسال بر خلاف سالهای پیش و برای اولین بار تولدم رو بیرون جشن گرفتیم.چند تایی دوست و بچه های دانشگاه.روی هم شاید ۱۷ نفر...یه جمع دوستانه و کوچیک.خندیدیم و خوردیم و تا تونستیم تو سرو کله هم زدیم.تا اونجا که تونستم سعی کردم که مثل سالهای پیش بهشون خوش بگذره...هر چند که امسال با گذشته زمین تا اسمون فرق داشت! پیش تک تک  اشون نشستم و خندیدم و مسخره بازی در اوردم و وقتی بعد از یک دو سه همه جیغ زدند :            نیلو  فووتش کن...یه ان مکث کردم و به جمع خیره شدم.جای یک نفر خالی بود و بدجوری تو ذوق می زد.انگار زمان ایستاده بود...و همه خشک اشون زده بود... و جای خالی همچنان نمایان بود.....و اگر بود حتما می گفت:یالا نیلوووو! شمع ها رو فوووووووت کن دیگه!                             چشم هامو می بندم.....ریز لب می گم:من با این جای خالی چه کنم که من رو کشت و لپ هامو پر از هوا میکنم و فووووووووووووووووووووووووت!                                                                        هههههههههورا.....میون سر و صدا داد می زنم یکی این شمع ها رو ور داره بچه ها! چشم هامو می سوزونه و با دستمال چشم های خیسم رو پاک می کنم...                                             روی میز جای کادوی یک نفر خالیه....

                                          تولدت مبارک نیلوفرنگی....

نظرات 58 + ارسال نظر
آلبالو دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ق.ظ

تولدت مبارک ... راستی ... تو راستی راستی کی به دنیا اومدی که من نفهمیدم ؟ هان ؟ !

اون موقع شما هنوز به دنیا نیومده بیدی٬

پرستووووو دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:48 ق.ظ http://parastoooo.tk

تولدت مبارک

آرامش دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ق.ظ

یه جوری شدم خوندم. خلاء وجودش من رو هم دلتنگ کرد. چرا جاش خالی بود؟

یاشار دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ق.ظ

تولدت مبارک نیلوفر جان!
همین دیگه نمی تونم چیزی بگم!!!
ببخشید!
می خواستم بگما ولی هر چی می نویسم به نظرم برات مسخره می یاد.
قربونت برم به سلامت
بازم تولدت مبارک!

عمو هندونه دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ http://hendoone.blogsky.com

اولش که تولد مبارک .. حیف که دست ما یه جورایی کوتاهه و کار دیگه ای ازمون بر نمیاد
دومندش : دختر تو نمیخوای آدم بشی ؟ بسه دیگه !!! چند سالت شده ؟ ۱۹ یا بیست ؟ .. به این گندگی ؟ عقلت هم که بیشتر از من خر میرسه بهت هم که داره خوش میگذره ... اونوقت دل ما بد بخت بیچاره ها که با هزار امید و ارزو اومدیم چت و پرت های خوشگلتو بخونیم باید بسوزونی ؟ :) طوری نیست .. اصلا هم اشکالی نداره ... همین هم که ما ها رو توی اون احساسی که از اون ۱۷-۱۸ نفر قایم کردی شریک کردی ممنون .. ارزش این بیشتر بود ... ایشالا ۱۸۰ سالگیت !!! (زیاده؟)
زت زیاد

لیموی صورتی... دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ

میفهمم عزیزم چی میگی...
جاش خیلی خالیه...
جای یه تکیه گاه مهربون که تو تموم خستگیات بهت لبخند بزنه...
جای یه نگاه آشنا...
اما جاش تو قلب اندازه دریای تو همیشه محفوظه گلم...اینو که خودت بهتر میدونی...
تو قلبت نگهش دار..
حتی میتونی خیالت راحت باشه که اون تو..تو اون دل مهربون تو...جاش از این بیرون امن تره....
تولدت مبارک عروسک....
خیلیییی دوست دارم....

نیما دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ http://am00-nima.persianblog.com

eshghe man in niloofarangitoote;;)kopole khodame tavalodesh mobarake ishala 100 saal zende bashe:DMiboosamesh az rahe door:">

باران دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ http://baroonkhoobe.blogfa.com

تولدت مبارک نیلو جون دوست منم باش!!!!!

شادی دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ http://shadiin.blogsky.com

سلام نیلو جون
اول تولدت مبارک٫دیروز ۲ بار زنگ زدم خونه که تولدت رو تبریک بگم ولی نبودی.تولد ۱۰۰۰۰ سالگیتو با خودم بگیری
دوم:خیلی نامردی٫باشه دیگه مارو دعوت نکن٫این بود دوستی ۴٫۵سالمون.بشکنه این دست که نمک نداره٫دلم رو شکوندی
الهی به حق ۵تن سوسک شی٬الهی حموم رفتی شامپو بره تو چشات گریه ت دراد
انصافا نیلو خیلی بی معرفتی
اِاِاِاِ!!!!!!!!!!!!شیوا رو میگی منو نمیگی
دیگه با من حرف نزن که از حسودی ترکیدم
حالا با این کادوی قشنگی که رو دستم مونده چی کار کنم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

مممممممسخره!۱۰ ساله دارم دعوت می کنم و تو نمی ای! واسه چی خودمو سبک کنم باز؟!
کادوتم بده زیاد حذف نزن!
جیگملتو!

مهتاب دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.shabe-sard.blogsky.com

تولدت مبارک گلکمممممممممممم

نیلو کوچولوی من خواهری ایشالا زندگیت سرشار از زیباییها باشه . سختیاش رنگ زیباییاشو واست چند برابر کنه .

گلکم ! به غماش لبخند بزن . اونام دوست دارن . می خوان بزرگترت کنن. می خوان شادیارو واست عزیز تر کنن.

یکم به فکر دل مام باش . بخدا آهم میگیره دام... ;)

مراقب خودت باش عزیزم . ببخش من یه مدت نبودم .
دوست دارم .

فاطی الی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.2bal.blogfa.com

سلام عزیزم تولدت مبارک
می شه وبلاگ مارو به وبلاگت پیوند بدی؟
با تشکرفاطی الی

شادی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:33 ب.ظ http://shadiin.blogsky.com

چطوری به خودت اجازه دادی پیغامی که من نوشتم تا ئید نکنی
حسابت رو میرسم

متولد ماه فوریه سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:36 ب.ظ

شده تو اوج اسمون؛وسط پرواز؛خیال کنی داری روی اسفالت سفت خیابون قدم میزنی؟ : { نه بابا ! ؛ اگه بخوام دیگه خیلی به خودم حال بدم به جای اتوبوس سوار خطی های سیدخندان می شم پرواز و هواپیما بماند ! بچه!} --- شده تو اوج هیاهو و همهمه صدای سکوت رو بشنوی؟! : { نه ! کر که نیستم ! چرا همچین چیزیو می پرسی ؟ بچه !} --- شده میون یه گله ادم نشسته باشی و باز احساس بی کسیکنی؟شده؟ ...اره...حتما شده : { نه به جان خودم هیچ وقت همچین اتفاقی واسم نیفتاده ولی اگه افتاد حتما خبرت می کنم ! ولی آخه شمارت رو فراموش کردم !!! چند بود ؟ بچه! } ---- جای یک نفر خالی بود و بدجوری تو ذوق می زد : { خوب من از کجا باید می دونستم که تولدت کی یه ؟ حالا ایشالا سال بعد ! حتما می آم! بچه!}

جوابت رو نمی دم معروف می شی!

طناز سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ب.ظ

تولدت مبارک فنچولک

سیاوش سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.darkdevil.blogfa.com

سلام می خواستم بات از شعر هام بنویسم اما راستش این قضیه یه سقوط هواپیما بد جوری به همم ریخته شر مندم عزیز
وبلاگ قشنگ و سبک زیبایی داری یه سزی بهم بزن آپ کردم
نمیدونم تولدت دقیقا کی بوده و همیدوارم برا تبریک دیر نشده باشه تولدت مبارک
راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟

مریم چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://meslemaryam.blogfa.com

نیلوفرم......مبارک....خب؟.......اونو شنیدی که می گه یه وقتایی دورشدنم قشنگه......؟ باشه باشه.......قشنگیاش بخوره تو سر من......اما......مبارک....خب؟
(می خواستم بگما..... به قول یاشار......)
.......
نیلوفرررررررررررر راست راستی تولدت مبارک....

منوچهر کاوه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ق.ظ http://gheseye-natamame-man.blogsky.com

سلام
این اولین باریه که اینجا میام . خیلی عالی و با حال بود . روان نوشتن و ساده نوشتن هنر می خواد که تو هر جفتشو داری . حرفی که از دل بلند بشه به دل میشینه . وقتی داشتم میخوندم یه جوری شدم . عشق بهترین نعمتیه که خدا به آدم داده .
عشقت پاینده
تولدت هم مبارم
بهم سر بزن. خوشحال میشم

رامین چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ

تولدت مبارک.
بهترین دوران عاشقی همین دورس که داری میگذرونی(وقتی که فقط تو قلبته).وقتی که بهش برسی می فهمی چه قدر ...ه و اون موقع است که میگی:ای کاش بهش نمی رسیدم چون اون وقت همیشه عاشقش بودم.
ببخش اگه ...

هان؟!
دوران نمنه؟!
من عاشق نیستم!

رامین چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:48 ق.ظ

با عرض معذرت از اون نظر مسخرم(واقعا متاسفم از خودم)یه بار خواستیم نظر بدما!!!می بینی چه اب رو ریزیی کردم؟!!!
منو می بخشی؟؟؟نیلوفر جان خیلی خیلی دوست دارم(جای خواهر بزرگترم)

نه...
مرسی

مازیار چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ق.ظ http://biajoke.blogfa.com

سلام
وبلاگ باحالی داری!
نظرت در باره تبادل لینک چیه؟خبرشو بهم بده.
به حلبی آباد منم سر بزن.

گلی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ق.ظ http://koodakanehayeman.persianblog.com

تولدت مبارک!نیلو فرنگی...اون جای خالی هم خیلی طول می کشه تا فراموش بشه!این رو خوب می فهمم!اما چاره چیه؟؟؟بهتر باهاش کنار بیای!:)حالا چند سالت شد؟؟؟؟۲۰!!!

اسکیزوفرن چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ http://haoldia.persianblog.com

سلام. خیلی جالب مینویسی. خوشحال میشم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم. اگه قابل دونستی ممنون میشم به منم لینک بدی.موفق باشی. منتظرتم.

پاتوق چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:06 ب.ظ http://patogh.blogsky.com

سلام ...
تولدت مبارک ... من هم واسه کادو لینکیدمت

گلی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ب.ظ

تولدت خیلی خیلی مبارک..هزارتا مبارک..هوارتا مبارک

غریبه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

ممنونم به من سر زدی فدات شم

جای دنج خواستی بازم بیا

لیموی صورتی چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.pacific.blogsky.com

آهای خبر نداری...!
دلم برات تنگ شده...!!

ارنستو همینگوآرا (نیمای سابق!) پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.deadwords.blogfa.com/

تولدت مبارک!! (خیلی سخته اینجوری تبریک گفتن نه؟!)
بغضم گرفت لامذهب...

جوجو پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ب.ظ http://joojefinghili.blogfa.com

سلام نیلوفر جان !!
تولدت مبارک .خیلی وقت که وبلاگت رو دنبال میکنم و از نوشته هات لذت میبرم ولی این اولین باره که تصمیم گرفتم برات چیزی بنویسم.امیدوارم توی این همه نظرای رنگارنگ نظر جوجو هم به چشمت بخوره.بازم تولدت مبارک دختر پاییزی.

پردیس پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:07 ب.ظ http://jinglebells.persianblog.com

تولدت مبارک!ولی فکر نکن خیلی بزرگ شدی!!کی به کیه؟بستنی یخی بخر و تموم قد خیابون رژه برو ... بعد مثل من اسمارتیز ام اند امز که خیلی توپه بخر و شانس تخم مرغ شانسیت رو امتحان کن!مشکلی نیست!

مرتضی پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:48 ب.ظ http://eshghehaghighi.blogfa.com

سلام
تولدتون مبارک..
امیدوارم خوش و موفق باشید
******************
زندگی گرمی دل های به هم پیوسته ست
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته است
******************
وبلاگ عشق حقیقی منتظر حضور سبز شماست......

قلب شکسته جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام نیلوفرنگی خانومی گلم........
تولدت مبارک ببخش دیر خبر دار شدم........ من همیشه از همه چیزا دیر خبردار میشم....
پس نیلوفر خانومی قشنگمون متولد آذرماهه ... یه ماه قشنگ و دوست داشتنی و پر از آسمونای قشنگ و هوای دونفره و همهء چیزای قشنگ دیگه.......
نیلوفرم تولدت مبارک (ماچ) (چشمک).....خانومی تو خیلی یزرگ شدیا......... بهت حسودیم میشه ... :)
به خودت سخت نگیر نیلو...... اون همیشه و همه جا کنارته .... مطمئنم که خودتم خیلی وقتا حضورشو حس میکنی....... نیلو اشکمو درآوردی دختر......تو نمی دونی که من چقدر...........
نیلو مراقب خودت باش ...... دوستت دارم

حمیدرضا جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ

تولدت مبارک نیلوفرنگی ...

قلب شکسته شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ق.ظ http://broken-hearted.blogsky.com/

سلام نیلوفرنگی خانومی خوشگلم........:)
راستش.....
اگه وخط کردی یه صری بیا پیشم یه خونه جدید خریدم ....
ببینم آبجی توفترنگی دوست دارتش یا نه برم بدیلیتمش...
باشه؟؟؟

ایتالیایی ها شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ق.ظ http://italya.blogfa.com

گفت: می دونی رفاقت به حماقت چقدر نزدیکه؟گفتم به صداقت چی؟گفت :اونم یه جر حماقته.گفتم حاضرم رفاقت و با همه حماقتش بخرم اگه به جو صداقت توش باشه...
( تبریک به خاطر وبلاگ و نوشته های زیبات حق یارت)
منتظرم

تدی خانوم شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ق.ظ http://tedi.blogfa.com

سلام.....هپی برث دی تو یوووووووووو....تفلدت مبارک...سنه حلوه یا جمیل (به سه تا زبون برات تولدت مبارک خوندما!)آبجی....نیلوفرنگی...پارسال تولدم بود...چشمهام رو باز کردم دیدم طرف هنوز پیشمه...ولی اصلا باهام نیست.این خیلی بد بود.جلوم نشسته بود ولی با نبودن فرقی نمیکرد.آبجی...دلم اون روز به ا ندازه ی همه ی ۲۰ سال زندگی ام گرفت و بعد...فقط یک هفته بعد از تولدم واسه همیشه رفت...از دلم و از زندگیم!تولدت مبارک.راستی آدرس وبلاگم عوض شد.نمیای؟

پردیس شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ب.ظ http://jinglebells.persianblog.com

دختر خاله بودن خوبه؟!فامیل در اومدیم!؟!سر بزن من خیلی خوشحال میشم خییلیییییی

جوجو شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:58 ب.ظ http://joojefinghili.blogfa.com

مرسی که از وبلاگم دیدن کردی بازم بیا خوشحال میشم

لیموی صورتی شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

منتظر باش...!
همین روزا از راه میرسه!!!
چی؟!!
خودت میفهمی!

گیلاس یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ق.ظ

سلاممممممممم...خوبی عزیزم....وای تولدت مبارککککککککککک....اخی نازی....بابا خبر می کردی...یه دستی ...بوقی....البته بچه ها بودن....راستی حالا حالا ها جای خالی اونو احساس می کنی.....عزیزم....دوستت دارم..بای

قلب شکسته یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام نیلوفرنگی خوشگل خوشرنگ خوشمزهء دوست داشتنی با رایحه دلپذیر ....:))
آخه آجی مهربونم...... تو که هنوز تولدته که بابا تا کی ما باید کادو بدیم ؟؟؟!!!!! تا کی هی باید بیام تبریک ؟؟؟؟ هی ماچ وکنیم؟
میگن هر کی تولدش همش یه روز بیشتر نیست.... بشمر ببین مال تو شده یه هفته .... تو همه چیت با همه فرق فوکوله ... :)
البته برا من که بد نمیشه که... هر چی بیشتر ادامه داشته باشه این تفلد هی میام هی کیک می خورم هی ماچ میکنم هی دست میزنم... دوباره از اول هی کیک می خورم هی ماچ میکنم هی ......
ولی بقیه گناه دارن قندشون میره بالا ... :)
راستی داشت یادم میرفت...
مرسی اومدی خونم ... از هدیهء قشنگت و حضور زیبات اینقدر خوشحال شدم که هنوز از عطر حضورت مستم....(بوس)
مراقب خودت باش
همیشه دوستت دارم

سیب گاززده دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ http://3ib.blogsky.com

سلام هم خانواده ممنون از نظرت خوشوقتم.خوشحالم یکی اینجا از خانواده مرکبات می بینم راستی نظرت در مورد تبادل لینک چنه؟

متولد ماه فوریه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ق.ظ

آره ! منم تا یه حدودی با قلب شکسته موافقم ! دیگه این دختره شورش رو در آورده من می گم بیاین یه برنامه بذاریم به جای تبریک و این صوبتا بزنیم تو سرش که اولا ان قد پررو بازی در نیاره و روش کم بشه دوما روش کم بشه و ان قد پررو بازی در نیاره !

تدی خانوم دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:04 ب.ظ http://tedi.blogfa.com

آپدیت که نمیکنی...بزرگ شدی خودتم که میگیری...لینک منم که نمیذاری...کتک میخوای؟؟؟

شادی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ب.ظ http://shadiin.blogsky.com

گمشو٬حالا چون ۱۰ ساله دعوت می کنی نمیام این دفعه هم دعوت نکردی
تازه این دفعه بیرون بود حتمآ می اومدم خره
به خاطره تو هم نمی اومدم٫به خاطره اون چن تا جیگری که دعوت کرده بودی می اومدم
کادو رم خوابشو ببینی عسلـــــــکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

باران دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.baroonkhoobe.blogfa.com

نیلو جون چرا اپ نمیکنی!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لیموی صورتی سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:26 ب.ظ

نیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلوووووووووووووووووووو؟!!
چقدر من باید بیام هی تورو صدا کنم آخه؟!!!!

متولد ماه فوریه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ق.ظ

دیدی ؟ چه آمار دقیقی از خودش تو بلاگش گذاشته ؟ الوچه و بستنی و پفک چی توز و شکلات ! دیگه چیزی نمی خوای سرو کنم ؟ راستی عسکش ! واسه خودشه یا نه تقلبیه ؟

تدی خانوم چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://tedi.blogfa.com

آپدیت شدم تنبل خانوم...بدو!

لیمووووووووووووووووووووووو!!! پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ب.ظ

دیگه صدام در نمیاد انقدر داد زدم...!!
نییییییییییییلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!

عبداللهی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.abdullahi.blogfa.com

سلام.
بد سلیقگی وکج سلیقه بودن هم مرز وجـــغرافیا نمی شناسد.
بجای مدیریت جهانگردی، توت، انار وپرتقال فروشی بزنید. خیار هم ویتامین های زیادی دارد.
راستی، جهان را نباید بایک چشم نظاره کـــــــرد.
می شود هردو چشم تان را دید؟.
امید است خواطر آن عزیز نرنجیده باشد .. با تقدیم حـــرمت واحترام و آرزوی موفقیت روز افزون.

َالیک سلام!
بعله! ۱۰۰ ٪! کوته بینی و یک بعدی بودن هم واقعا یک حد و مرزی داره!
شما که مدافع حد و مرز های جغرافیا هستین چطور می تونین همچین رشته ی اپ تو دیت و نجات دهنده ای برای کشورتون رو با پرتقال فروشی و غیره مقایسه کنید؟!
کما اینکه اگر اون شغل ها وجود نداشت ؛ شما الان به علت کمبود ویتامین مرخص شده بودین!
در ضمن اینکه ادم ها یک چشم داشته باشند یا سه چشم! مهم نیست چندان!
مهم نوع دید ماست!
چشم ها رو باید شست! جور دیگر باید دید!
خواطر!!!!! این عزیز هم حالش خوبه!
با احترامات متقابل :نیلوفرنگی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد