نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

تماس از زیر زمین:کاش اون دل کوچولوی قلوه سنگی رو یه ذره بچلونی!

«دیگر دلم برای باد پر نمی زند؛نمی سوزد؛زیرا که من قاصدکی با ریشه های قهوه ای ام!»
پاهامودراز میکنم و ارزو میکنم که برن  توی زمین و ریشه بشن و بشم یه درخت!بعد اولین کاغذی که گیر میارم پهن میکنم رو ی ریشه های قهوه ای ام و مینویسم که دلم واست اندازه یه نخود شده!اونقدر اینو صادقانه می نویسم که یه قطره اشک کوفتی از چشمم که دیگه به هیچ دردی جز زار زدن نمی خوره همین جوری قل میخوره میریزه رو گردنم؛بعد سر میخوره و میرسه به اون ریشه های مزاحم و حسابی سیرابشون می کنه!ریشه ها خم میشن می رن تو زمین و تازه من میشم یه درخت!ببینم؟با توام!دلت واسه من تنگ نمیشه؟هه!مگه تو دل هم داری جوجه تیغی بی مصرف؟!همچین سوال احمقانه ای فقط از من منگول بر میاد!من اونقدر احمقم که نمی دونم حتی ۲ تا خط موازی یه جایی تو یه قبرستونی به نام بینهایت میچسبن به هم و می شن نقطه اون قدر احمقم که فکر میکنم تو هم مثل من کنار تلفن زانوهاتو بغل کردی و رفتی اون دنیا!اونقدر حماقتم زیاد که فکر میکنم تو هم مثل من از دلتنگی میخوای بخوابی کف زمین گاز بزنی بلکه دل صاحاب مرده ات ارووم بگیره که نمیگیره!وای اونقدر دلم پره که میخوام عینه اتشفشان منفجر شم!میبینی؟منو باید ببرن شستشوی مغزی کنن شاید که حالیم شه که بابا بفهم!کسی دلش واسه تو تنگ نمیشه؛برو اون حال وهوای چرند جلوی تلفن رو واسه فیلمهای هندی فیلمنامه بنویس! اسکار رو شاخشه!بعدشم برو کنار پایه های ریشه دار که اسمشو گذاشتی میز تلفن عینهو گوسفند ولو شو و بع بع کن!!!؛چون انقدر خری که فکر می کنی لغت دلتنگی تو لغتنامه هر بنی بشری پیدا میشه؛اون وقت وقتی حسابی از زمین و زمان خوردی وپوستت مثل پوست دل ادما کلفت شد(نمیگم کرگدن چون دل لعنتی ادما ضخیمتره!)اون وقت میتونی سرتو بلند کنی بری خیابون به هر کس و ناکسی دستتو دراز کنی بگی میشه ۵دقیقه دلتو بدی به من؟ میشه ۵ دقیقه اون زهرماری؛اون دل کوچولوی قلوه سنگی رو بچلونی؛شاید چند میلی متر واسه من تنگ شه؟پس چرا زنگ نمیزنی؟مردی باز؟چرا انگشتاتو رو شماره ها نمیلغزونی نامرد؟مگه دوستم نداری زیاد؟؟؟!چیه چرا نیشت بازه بهم میخندی؟نکنه تو هم فکر میکنی کن ادم بشو نیستم؟! هان؟بمیر بابا!
نظرات 16 + ارسال نظر
پسر شب جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ http://nightboy.blogsky.com

اووووووول

[ بدون نام ] جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:39 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ق.ظ

Ay Vool Ahngat khili bahalan

پسر شب جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ http://mightboy.blogsky.com

نمردیم و یه بار مخالفت شما رو دیدیم !!!
ببین دختر خوب ! من نمی تونم بفهمم چرا انقدر نا آرومی (الان یه بیشعوری میاد میکه فلانی نفهمه !!! = بابا لنگ دراز)
ولی فقط میتونم بگم که همه این حرف و حدیثا یه روزی تموم میشه ... یه روزی فقط خوده آدم میمونه و یه آرامش محض
ولی تا اون روز اجازه بده یه خورده از این نا آرومی بین دیگران تقسیم بشه ... بین همون کس و ناکسایی که دلشون رو ۵ دقیقه بهت اجاره میدن !!! همه فحش ها رو به خودت نده چون همه این حرفا و نوشته ها فقط برای سبک شدن خودته
بعدشم آدم که انقدر تند نمیشه این تشبیهاتی که بکار میبری (با همه زیبایی اش) واقعا سنگین تر از اتفاقیه که افتاده !!!
----------------------------------------------
- آقای جودی ببخشید که ننوشته مچت رو گرفتم !!!
- نیلوجون ببخشید که سرت رو درد آوردم مطلبم یه جورایی نا واضحه !!!


فرزانه جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام خانومی!
من نمیخوام بمیرم )):
راستی درخت چی هستی ؟(توت فرنگی:ی)
توت فرنگی مگه درخت داره؟

جودی دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ق.ظ http://joodi.blogsky.com

بابا چرا این پسر نصفه شب هیچی رو نمی فهمه !!
ولی من کاملاً با این آقا پسر شب مخالف هستم ... فقط یک چیز می گم ... سخت نگیر!
نمی گم دلتنگی نکن ... نمی گم گریه نکن ... می گم سخت نگیر. بالاخره اون روزی هم می رسه که دل یکی برات بال بال بزنه بدون اینکه حتی ازش بخوای. فقط منتظر باش ...
اینقدر هم خودت رو با این فکر ها اذیت نکن ... آفرین دختر خوب!

رزا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ب.ظ http://rosana.blogsky.com

دردها سرمایه ی آدمن :)...
یک دخترک کوچولو ی مهربون با غرغر های دوست داشتنی :)...
شاد زی...

لیمویی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

میدونی نیلو جون.
به نظر من هر چیزی تو این دنیا لیاقت میخواد.نفس کشیدن لیاقت میخواد.دوس داشتن لیاقت میخواد.حتی مردنم لیاقت میخواد عزیزم.اگه میبینی اون نامرد زمینی دلش واسه توی آسمونی تنگ نمی شه. فقط واسه اینه که لیاقت تو رو نداره.حتی لیاقت اشکاتم نداره. دیگه چه برسه به اینکه بخوای کنار درخت میز تلفن (!) بع بع کنی! اون وقت براش میشی یه گوسفند که هر جا بخواد...با یه ذره غلف میکشوندت نازنین!

حمیدرضا - پسر شب چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ق.ظ http://nightboy.blogsky.com

نیلو جون لیمویی راس میگه حرف زدن با تو لیاقت میخواد ...
بلاگ اسکای چند روز بسته بود
دلم واسه همتون تنگ شده - فعلا


مهتاب چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:59 ق.ظ http://www.shabe-sard.blogsky.com

سلام

مرسی که اومدی پیش من

شما هم خیلی زیبا مینویسی.........

لیمویی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

من بازم اومدم....
انقد قشنگ نوشته بودی که دوباره همشو خوندم...دوباره هم نظر میدم....دختر تو محشر مینویسی...
تو کامنتای مهتاب برات یه چیزی نوشتم برو بخون عزیزم!

آرش چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 ب.ظ

vaghty matlabeto khoondam yade khodam oftadam niloo jooon
kheili harfat ghashango ravoonan adam kamelan mitoone heseshoon kone ke too ye oon dele koochooloot chi migzare o che ashoobi be pa has

شیوا یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:28 ق.ظ

سلام خانومی نوشته هات خیلی قشنگن و خیلی غمگین دوست داشتن عشق محبت نفرت همه اینا جزیی از زندگیه حیف که همشون بازیچه دست ما شدن دیگه کسی واسه این چیزا ارزش قایل نمیشه وقتی میفهمیم که دیگه خیلی دیر شده حیف. آهنگات خیلی قشنگن . موفق باشی خانم گل.

سیب زمینی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ http://potatochips.blogsky.com

سلام توت فرنگی٬ اینجور که پیش میره ٬ کم کم بلاگ اسکی تبدیل به سبزی فروشی میشه٬ سر فرصت باید بشینم وبلاگتو بخونم٬ پر از برخورده٬ باید مواظب باشم به من نخوره٬ سبز و بهاری باشی!

یاسی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام خوشگلم بابا نویسندگی رو استاد کردی به دختر دایی مثه تو افتخار میکنم

علی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://tanha-yadgarash-gham.persianblog.com

این نیلو هم آدم شده واسه ما وبلاگ مینویسه ولی چه کارش میشه کرد آبجی جونه خودمه دوسش دارم نوشته هاش هم قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد