نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

تماس.....:تماس ها بالا میگیرد؛بحث جدی میشود!


بابا من بچه تهرانم!قدیما سالی یه بار میرفتیم شمال!دلت خوشه ها!
ببینم هیچ شده عاشق علف بشی؟رودخونه چی؟هان؟ok اول اون نیشتو هم بکش ؛ بعدشم اون مغز صفر کیلومتر تو بده اسفالت کنن شاید از نو که بهم بزنن بشه یه چیزی از توش در اورد!اصلانشم مگه چیه؟ من عاشق علف شدم !عا شقه رودخونه شدم!.....دلم میخواد عینه اسب ولم کنن تو جنگل واسه خودم ول بچرخم لای درختا...بین جیک جیک گنجشکا....نه!عمرا رومانتیک باشم!اصلا! ابدا!گفتم که!دلم هوای بیهوایی کرده....میخوام تو جنگل اونقدر برم و برم...اونقدر لای علفها قل بخورم...اونقدر بوی درخت به مشامم برسه....اووونقدر تو اون سبزیه به ظاهر خوف انگیز گم شم.......که بلکه خفه شم!!!دیونم نه؟سیمام قاطیه نه؟بالا مالاها اجارس نه؟.....نمیدونم...یه درد بی درمونی گرفتم که قادر به تشخیصش نیستم؛چه برسه به معالجش!این اقای دکتر سر کوچون هم که فقط بلده بگه: کم فکر کن دختر؛میری ته چاه ها!بعدش هم یه مشت قرص اعصاب ببنده به ناف من که هنوز خونه نیومده جاش تو سطل اشقال اشپزخونست و از همه بدتر این که من هنوزم نفهمیدم ته چاه کجاست و چه جور جایی یه.بدجوری هوس مسافرت کردم...هوس جاده چالوس؛فلاکس چایی مامان که هیچوقت چاییش تموم نمیشه؛ظرف میوه وسط راه؛با کیسه اجیل تخمه که همیشه خدا دسته من توش ول بود...شعره ۵۰۰ سال پیش بابا که همیشه یه دستش بشکن و یه دستش رو فرمان رو به مامان میخوند:تورو از دست نمیدم ای ی ی تورواز دست نمیدم لالالا لا لای.....................................بوی دریا میخوام...بساط ماهی کبابی لب دریا میخوام...کلاه حصیری میخوام که بذارم سرم و بگم:کسی از من عکس نمیندازه؟۶ ساعت راه شمال میخوام که هی غر غر کنم نرسیدییییم؟ اه چقدر طولانیه راه اش مامان و مامان غر بزنه اینم از مسافرت اومدنش!دختره نحس!...پارک سی سنگان کدوم ور بود؟من اسب سواری میخوام که  هی جیغ جیغ کنم بابا؛به این نکبت بگو وایسه!میتررررررسم!
بعد از نوشتن مطلب:مامان؟ ۲ ؛۳ روزه بریم شمال؟.........مامان:اه ولم کن بابا حوصله ندارم؛شمال ۱ متر برف اومده؛جاده بسته است؛بارندگی یه؛هواسرده؛و و و و ......سرم درد میگیره و هنوز دلم سبزی میخواد....علف میخواد...دریا میخواد
کسی این دورو برا روانپزشک خوب سراغ نداره که کم ور بزنه و پروپرانول ۲۵ به ادم نده؟ ادم منگول میشه اونو میخوره!نمی تونه ریاضی حل کنه!
نظرات 18 + ارسال نظر
آتنا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ب.ظ http://4tena.blogsky.com

اووووووووووووووول...صبر کن بخونم بیام :D

مجید چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.pasargadmusic.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید . آهنگ خیلی جالبی روش گذاشتید . من هر وقت که میشینم پای اینترنت وبلاگتونو باز می کنم و این آهنگو گوش می دم می خواستم اگه بشه این آهنگ رو برام بفرستید به ایمیلم . ممنون می شم . با آرزوی موفقیت شما .

آتنا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:59 ب.ظ http://4tena.blogsky.com

من باز اومدم... اون موقع خوندم متنو بعد اومدم کامنت بذارم نمیشد...هی موندم چی بنویسم آخه... بعد خواهرم زنگ زد بهم و شروع کرد منو هوایی تر کردن... خواهر من هم همش میره شمال و رشت و اینا... نمیدونم چرا اینارو دارم میگم اما منم یه جورایی مثل تو ام ولی از نظراتی دیگه
نمیدونم میگیری چی میگم یا نه؟ نگرفتی هم حق داری ...
در هر صورت ببخشید نیلو هر دفعه تو آپ میکنی من میام یرتو با این حرفهام میبرم
موفق باشی اسد من :*

پسر شب پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ http://nightboy.blogsky.com

نیلو جون مگه داداشت مرده ! خودم میام میبرمت شمال ! البته توی راه نباید بیشتر از ۵ کلمه صحبت کنیم (بشتر از اون حرامه!!!)
من علف دوست دارم ولی تا حالا عاشقش نشدم میشه یادم بدی‌ ؟؟؟

نیلو پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:28 ق.ظ

مامانم اومده متنو خونده میگه توخجالت نمی کشی کله زندگی ما رو فرستلدی رو اینترت!!!!

هلیا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ق.ظ

salam toot farangi vay ke mese toot farangi nazo khumshaze ee:x khaili naz nebeshti be dosam ham goftam pishet biad:xfelan bye:X

خونه عشق پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ http://haniyeh-666.persianblog.com

سلام خیلی قشنگ مینویسی پیش منم بیا

عطا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ق.ظ http://love-hate.blogsky.com

سلام نیلویی بابا بسه خودتو به مرگ میدی ها راستی همشهری به من هم سر بزن فدات عطا بای

مرد یخی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام
شمالی گفتی و عشق یادم اومد
خوبید؟
اگه اهل تبادل لینک ویا لوگو هستی حتما به من سر بزن
خوشحال میشم باهاتون بیشتر اشنا شم
در ضمن من آملی هستم
منتظرتم
ممنون

جودی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://joodi.blogsky.com

۱. این nightboy به من می گه دختر باز مجازی اون وقت خودش ... ای مارمولک ... !!
۲. در مورد علف و گاو و جنگل و درخت و اسب چیزی نمی تونم بگم. فقط می گم که من اسب خیلی دوست دارم ... اگه یک مادیون خوب بشی بیشتر از الان دوستت دارم!!!!!
۳. اینجا بعضی ها فکر کردن بچه شما هستی !! مگه نه ؟!
۴. منم خیلی دلم لک زده واسه شمال ... ۳۰-۴۰ سال پیش که من رفتم خیلی بهم مزه داد !!! اون موقع تازه داشتن دریا رو می ساختن ... !!
۵. من یکبار از تو دریا یک پری دریایی گرفتم بعدش یکهو دستمو گاز گرفت ... بعد که به مامانم نشون دادم گفت اون خرچنگ بوده ... البته اون موقع بچه بودم و خیلی احمق تر از الان !!!!
۶. در ضمن ما پیاده می ریم شمال !!! هر کس هست بسم الله ... خودمم اینقدر حرف می زنم که همتون سردرد بگیرید!!

لیمویی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

سلام عزیزم.
راستش نمیدونم چی باعث شده نه فقط تو که خیلی از بچه ها فکر کنن من پسرم ولی به خدا من دخترم!
ای بابا میگی شمال داغ دلمو تازه می کنی نیلو جونم. منی که عاشق شمال بودم ۵ ساله پامو اون طرفا نذاشتم.خوش به حال تو که حداقل نزدیکشی...!
اگرم کلاه گذاشتی سرتو کسی ازت عکس نگرفت بیا خودم ازت عکس میگیرم..!!!

مردیخی ( اصلی ) پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ق.ظ http://girl.blogsky.com

سلام
خیلی ساده و دوست داشتی می نویسی
کلی حال کردم
مرسی

روناک پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ

وای که چه خوب بود اگه همه ی آدما یه روزی می زدند به سیم آخر... دلشون هوس سبزی جنگل میکرد و لطافت رودخونه ... اون وقت شاید جای خالییه یه عزیز ما رو تا مرز جنون نمیکشیدو شاید دیگه خیلی مهم نبود که کسی نیست هم پای جوونیمون بشه و به خاطره ما بزنه زیر آواز و ازمون عکس یادگاری بگیره نیلوی گلم زندگی یه جاده ی یه طرفست! با وجوده همه ی قشنگیهای پشت سر نباید خیلی به پشتت نگاه کنی چون ممکنه تو یه پیچ غافلگیر بشی....

نیلوفر پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ

الو؟!بابا!من تهرانیم!اصلا بچه تهرانم(تو عمرم هم ۱۷ بار بیشتر نرفتم شمال یعنی هر سال جز امسال!)!اونقد رشمال شمال کردم فکر کردید بچه شمالم؟!!به این میگن قدرت قلم(خودم تعریف نکنم باد میکنه مطلبم!!!!)

گل یاس پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://dashhadi.blogsky.com

حرفهات منو یاد سهراب سپهری میندازه.
آخه اون عاشق طبیعت بود.

پگاه :| پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

niloo x( az daste yeki khastam....midooni kie ....khaharame :X to ke khahar nadari bedooni .......adam vaghty ye abji dare ke inghad adamo zajr mide cheghad sakhte :-s nemidooni ke ...... esme abjim nilooe x( midooni inghad vase konkoor mikhoone man kam kam negaranesh shodam :-o mitarsam hanooz konkoor nadade boorsie beshe :| ..... akhe adam cheghad ghose bokhore vase abjish (:| bekhoda khodam kolli gereftari daram....bekhoda ....vali nemifahmi ke hey biam bebinam up karde up karde
niloo joone pega yedafe dige bia up kon tel mizanam fosho mikesham be khodama :( akhe dokhtar oonrooz cheghad harf zadam vasat ......baba dokhtare gole man to ke mashalla ravani hasty ke yekamam dars bekhoon bekol ghati koni jaye doori nemire

مهتاب جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ب.ظ

نیلوفرم . عزیزم هیچ می دونی چه قلم روونی داری؟! بهت تبریک می گم. بذار ذهنت نفس بکشه عزیزم بعد همه خوبیهای وجودت و جلو چشت بیار. با این استعدادت قلمت معجزه می کنه . قدر خودت و بدون. راستی عزیزم یه چیز واسه آهنگی که اینجا تنظیم کردی می خوام بگم. چرا اینقدر غم ؟هان! حیف دلت نیست؟قربانت. یاحق.

فاطمه و مژگان دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ب.ظ

آهنگ فوق العاده خوشگلی است . همین . مرسی

مرغی که پشت غبارا گم شد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد