نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

تماس دهم:داغونم عزیز؛دیگه حتی از دست تو هم کاری بر نمی یاد...

«برخیز بتا بیار بهر دل ما ؛حل کن به جمال خویشتن مشکل ما......»
اونقدر داغونم که انگار چند مرتبه انداختنم تو مخلوط کن !حال ماشینی رو دارم که تو بیابون چپ کرده و کسی نیست به دادش برسه.....مغزم متورم شده...میکوبه!...درد میکنه ....که به درک...حداقل به درد روحم نمیرسه!روح؟! هه! روح کیلو چنده؟.بقول خانو م جون(مادربزرگم)زیاد نباید ور زد که یهو دیدی خدا قات زد و اوضاع  از اینی هم که هست مفتضح تر شد!.....انگاری منگنه رو گلومه...میخوام برم قبرستون ۴زانو بشینم رو به اسمون اررررررر بزنم....زوزه بکشم...بگم که دلم واسش یه ذرررررره شده...بریدم...جای خالیش بدجوری رو اعصاب که هیچ رو سلول هام میره....میخوام کل عالم رو بگیرم مچالش کنم بعد پرتش کنم یه گوشه...بلکه دلم خنک بشه....یکی نیست بگه اخه مادرت خوب !پدرت خوب!....الان چه وقت رفتن بود؟.....باهات کلی کار داشتم...کلی باهم برنامه داشتیم واسه اینده کوفتیه من!...بابا اخه من مثلا امسال کنکور داشتم(هنوز هم گویا دارم)....مگه موقع انتخاب رشته نگفتی بزن حقوق ؛که با هم هم رشته شیم؟مگه قرار نبود بهم تو عید رانندگی یاد بدی؟یادته قرار بود شطرنجمو قوی کنی؟ مگه نمیگفتی خنگم؟...کاش بودی و سرت غر میزدم من اینو میخوام اونو میخوام!!کاش بودی و میزدیم تو سرو کله هم و اخرش بهم میگفتی سرتقیت به خودم رفته....پس کوشی؟..الوووو؟ ....اه...اخه مرد حسابی؛موقع رفتن از خودت نپرسیدی این دختره بی تو چه خاکی بریزه به سرش؟....نگفتی این خنگو کی جمع کنه؟....نگفتی شبا که پیانوی گندشو میزنه و صدای گاو ازش در میاد؛ کی تشویقش کنه بگه افرین!! !تو بلاخره یه چیزی میشی نیلو!!....هان؟ کوشی؟؟؟؟نیلو  تنهاست ها...نیلو برید ها...نیستی؟پا نمیشی؟جواب نمیدی؟ok جواب منو خدا باید بده ولی اینو بدون که نیلوبی( تو )ههههیچی نمیشه!اینو بدون!هیچی!
چون حاصل ادمی در این شورستان؛جز خوردن غصه نیست تا کندن جان؛خرم دل انکه زود برفت از جهان؛و اسوده کسی که خود نیامد به جهان.........گاهی فکر میکنم ادمهای بی ایمان وبی اراده کارشون چقدر اسونه؛هر وقت که عرصه بهشون تنگ می شه؛یا خودشونو میکشن یا خیلی راحت خودشونو میکشن عقب و میگن اقا ما نمی تونیم!بدبخخخخخخت اون کسی که میمونه و میگه نه!و میجنگه!
حاشیه:بابایی دوست دارم همیشه...هرجا که باشی...حتی اگه  جوابمو ندی.....
نظرات 14 + ارسال نظر
جودی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ب.ظ http://joodi.blogsky.com

ایشالا بر می گرده ...
کاریش نمی شه کرد. دنیا همینه!
تو هم زیاد ناراحت نباش. اونقدرا که فکر می کنی خنگ نیستی ... پیانو هم خوب می زنی!
(یگانه پسر بابالنگ دراز!)

~*~طناز بانو ~*~ سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ http://tannazvarozegar.persianblog.com

nilofar man dige nasihat pasihat nemikonam 2khtar ke enghad los nemishe ...mese man bash ro paye khodet vasaaa{mese mana}dige los nabash ..man hanoz das mizanam to chi miraghsi ya na?mmm

نیاتوس سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ب.ظ http://help-online.motime.com

ایشالا که بر می گرده نیلو ... من برات دعا میکنم
احساساتی تر از تو هنوز ندیدم نیلو . واقعن که خوبی

آتنا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ب.ظ http://4tena.blogsky.com

الاهی بمیرم :( اینا نمیدونن تو چی میکشی اصلا نمیدونن چی میگی... منم نکشیدم و دردتو نمیدونم اما میدونم که از دست دادن یک عزیز خیلی سخته
نیلو منم بابامو ۵ سال ندیدم و با تمام بدبختی هایی که از دست اون کشیدم هنوز دوسش دارم نمیشه نداشته باشم
حالا تو که برای پدرت انقدر مهم بودی و عزیز بودی و همجنان پدرت واسه تو... حق داری داغون باشی...اما گلم اینو بدون که پدرت هم نمیخواسته تورو ترک کنه اما چیریه که متیصفانه شده و کاریش نمیشه کرد...ولی اگه تو بخوای اینجوری خودتو ذجر بدی پدرت هم ذجر میکشه
پس بخاطر پدرت سعی کن خودتو جمع کنی اسد من و خودتو نبازی...هیچوقت
خ.ب فکر کن :X

masoud سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.download-2005.blogsky.com

salam estefade kardim

Tina سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ب.ظ

Niloo Joonam Chand dafe khhastam biam Webloget .. vali hardafe nashoD :P:X
webloge ghashangi dari :)) in "Bozboze ghandi" ham ba oon harf zadanesh baname :p

Behzad چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:36 ق.ظ http://:D

Nilo Baz Ke naShoKri Kardi Yadete Chand rooZ piSh Chi be man miGofti .... to hamon nabodi ke miGofti Behzad naShoKri naKon Khoda Ghahresh miYado ... PaS Chi Shod ? hamin jori mikhay Be MAn Chiz Yad bedi ... Lol ... Nilo :X TaghriBan Ye mahe piSh Bod behet goftam BoZorG Shodi Yadete nazar feKr Konam eshtebah Kardam :X:X DoSet Daram Mamani oChKolo :*

دات کام چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ق.ظ

Music besiar ziba ee hast:X

جودی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ http://joodi.blogsky.com

من اون حاشیه رو نخونده بودم ... فکر می کردم واسه BF ات نوشتی ...
یک جورایی هم دردیم پس ....
البته قابل توجه آتنا خانوم که من فکر کنم می دونم ایشون چی می گه ... البته فکر کنم
(یگانه پسر بابالنگ دراز!)

پسر شب چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ب.ظ http://nightboy.blogsky.com

سلام
پسر شب منظورت رو خوب نفهمید (بزار به حساب نفهمی اش‌!!!)ولی یه چیزی رو خوب میدونم :
تو زندگی امید حرف اول رو میزنه ! پس امید داشته باش و بزار همه مشکلات فدای رسیدن به هدفت بشه ....
من صدای پیانوت رو نشنیدم ولی مطمئنم خوب میزنی
آپدیت جدیدم یه جورایی به مطلبت مربوط میشه ! اگه دوست داشی میتونی بخونی !

جودی چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ب.ظ http://joodi.blogsky.com

یک خواهش : یک مقدار واضح تر بنویس!
من هنوز نفهمیدم این قضیه دوست پسری هستش یا پدری !! البته این رو هم می تونی بزاری به حساب نفهمی پسر شب!!
---------
حاشیه: شوخی کردم nightboy جان!
(یگانه پسر بابالنگ دراز!)

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ

راستی
از اینکه لینکم رو توی صفحه ات میبینم متشکرم !
البته چه فایده چون بی شعورایی مثل این دختربازمجازی (جودی) چششون بهش می افته !!!
---------------
حاشیه :
- شوخی کردم آقای جودی !
- نیلو جون من هم لینکت رو گذاشتم (البته با کلی دردسر چون بلد نبودم چه جوری لینک میزارن!!!)

نیلوفر چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ

من کلا خودم ادمه واضحی نیستم بچه ها! پس شرمنده!در ضمن مهم نیست که کی نفهمه! مگه با فهم و شعورها چه گلی زدن به سرشون؟

مهتاب پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://shabe-sard.blogsky.com/

نیلوفر جونم اینهمه پاسداریه علاقه تو تحسین می کنم. خیلی ماه مینویسی.
بابای مهربونت همیشه بهت افتخار می کنه.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد