نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

نیلوفرانه ها

گاه نوشت های دختری از جنس توت فرنگی ...

تماس اول:مهمون نا خونده نمیخواین؟

«و در اغاز هیچ نبود؛کلمه بود و کلمه نزد خدا بود»
تق تق!سلام.ببخشید شما مهمون ناخونده نمیخواین؟مزاحم نمیخواین؟اهل خوندن چرندیات هستید؟نوشته های نیمه کاره چی؟..نوشته های صد من یه غاز؟..بله؟...چی؟..وقت ندارید؟busy هستید؟به classتون نمیاد؟باحالید؟ما بی حالیم؟weblog فاز نمیده؟اینکاره نیستین؟.....و و  و...؟اها که اینطور!ok خیلی ناراحت شدم...ولی من مینویسم....شده واسه دیواره weblogام مینویسم...شده موشای net میان واسم نظر میدن؛اما مینویسم...مخ میخورم..رو اعصاب میرم...واسه این که بگم منم هستم...اره هستم...
نظرات 6 + ارسال نظر
Lol پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:24 ب.ظ http://alexms.persianblog.com

Lol

دیمشسذی جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ

خیلی خوبه نیلوفر جووووووووووووووونم

شیوا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام شروع این کار جدید و سال نو تبریک میگم امیدوارم موفق باشی .

شیوا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام شروع این کار جدید و سال نو تبریک میگم امیدوارم موفق باشی .

شیوا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام شروع این کار جدید و سال نو تبریک میگم امیدوارم موفق باشی .

شیوا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ب.ظ

salam khanomi:X shoroo karet hamzaman ba shoroo e sal e jedide behet tabrik migam omidvaram movafagh bashi:X

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد